Psycheupp@Work

Psycheupp@Work

Thursday, August 13, 2009

Puan Sri Natasya dan Tan Sri Tommy

Puan Sri yang warna oren nih.... she is the one who is still in the Vet Hospital. Please pray for her ya.... the vet said she hasnt improve much. She has lost her appetite. Does not want to eat. Huhuhuh........

Ya Allah, selamatkan laaa Puan Sri Natasya nih..


Tan Sri Tommy yang warna grey + white. He is as active as usual. Businessman laa katakan. Memang sebuk. But we do believe that he misses Puan Sri so much.

2 comments:

norzah said...

Finally, Dik, I found and went through your website. Magnifique......enjoyed reading through the posts very much and I now know better who you are for real. A family life in Ulu Bendul would kill you.

Thank Allah you've found yourself and a fantastic family to love and share your life with. Although we've our own blood brothers and sisters they have their own life to lead and we have to find our own niche.
Along nak kumpulkan mereka for a reunion pun susah. Masing-masing ada agenda sendiri and I'm not important in their agenda.

Well, that's modern living. I'l die happy knowing that you've all prospered, especially you, the last of the GhanAnopiah siblings. I'm sure Mak dan Abah juga gembira tengok semua anak-anaknya berjaya.
I'm sad for Niah but for all we know she could be happier than us all, in her own mind. Rahsia Allah hanya Dia yang tahu, disebalik sesuatu yg kelihatan tak baik sebenarnya ada berkat yg tersembunyi.

Setakad ni dulu. Bila termenung seorang diri di rumah Ulu Bendul, tak sedar airmata sedih dan bahagia menitis. That's why I love being there, tebas lalang. potong rumput, betulkan longkang dll.
To relive the memories i've missed. C U. Luv.

psycheupp said...

Norzah to Norzah.... well, you are NEVER forgotten, or been forgotten...either one - always remembered... but in a different way.. Its too beautiful to be forget. Cuma terlalu sedih melihat semua tu berlalu. Mana dia orang yang selalu lalu lalang di tepi pagar? mana dia kawan-kawan dulu? I miss them so much..miss my childhoodtime. Nampak mak tampi padi bawah pokok kuini walaupun pokok tu dah tak ada. Nampak abah everywhere. Imagery saya sangat vivid. THat thing make me feel like want to shout out loud..macam along juga..menangis kerinduan. Tapi abah sudah ajar menangis tidak menyelesaikan masalah. Do something...buat kerja. (macam tag line - kat Palce of Jsutice pulak kekekek)

Along jangan rasa terpinggir. Semua adik adik saya dan respect along. Mungkin cara berbeza. macam saya.... sayang tu ditunjuk dengan cara "tidak menyusahkan abang-abanga atau kakak-kakak, buat sesuatu yang boleh membanggakan mereka, jangan malukan mereka. Walaupun mereka tidak nampak tapi saya tidak akan buat sesuatu yang tidak elok sebab saya rasa mereka sentiasa melihat saya dari jauh". Itu makna sayang dan respect bagi saya terhadap mereka. Saya cuma harap abang-abang dan kakak-kakak saya tahu yang saya sayang dan hormatkan mereka. And sometimes I need the feedback too - it has been a long time I have been talking to myself - imagery brothers and sisters - what to do kan? that's life. CUma bila dah besar ni, seem difficult to talk in PERSON - REALITY ..... sbb dulu dulu dalam imagery jer.... but I always try....