Psycheupp@Work

Psycheupp@Work

Monday, April 27, 2009

Make Over

I was a little bit busy lately but alhamdulillah, things are over now - and I am crossing my fingers to make it happen - its not in my hands now.... but HE will decide...(huh... what am I talking about huh? tak apa laaa.... kalau tak faham buat buat anggukkan kepala je la yea)




Cantik tak??? Susun atur bunga ni hasil dari tangan adik. Hmmm main cucuk je nih, tapi dalam gambar cantik pulak.Sampai pasu Brbie Doll dia pun jadi vase.

OK. This is my work - nak ber konsepkan Country English, kami korbankan almari kayu. Previously our concept was kayu - but now dah tukar taste - di ruang kedua.

Buat sendiri!



Gigih nih...


Tada.................. inilah hasilnya!


3 comments:

Anonymous said...

Wow ...OOOO ...chantiknya hasil makeover tuh....boleh try barang-barang lain...From KakLong Melawati

Dr.Psycheupp said...

kak long,

bole bole........ bab meng-make over things ni mmg boleh..... kekkkekekekek

Dr.Psycheupp said...

cume muka sendiri je tak tau macam mana nak make over kekekekekek